The peRFection of an advertisment...

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ  Καλησπέρα και καλή χρονιά!  Έχουμε να τα πούμε κάμποσο καιρό από τη στήλη μας, αλλά συνέβη κάτι π...


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ 

Καλησπέρα και καλή χρονιά! 

Έχουμε να τα πούμε κάμποσο καιρό από τη στήλη μας, αλλά συνέβη κάτι που έδωσε αρκετή τροφή έμπνευσης στο πεινασμένο μου μυαλό. Όντας αρκετό διάστημα σε αγγλικό έδαφος ένιωσα την ανάγκη να ανοίξω να δω λίγη ελληνική τηλεόραση (ναι, τόσο μεγάλη είναι η νοσταλγία για κάτι από πατρίδα,που ακόμη και αυτό μου έλειψε) και έπεσα πάνω στη νέα διαφήμιση της Barilla όπου πρωταγωνιστεί ο θρύλος των courts, Roger Federer. 


Αν την βάλετε να παίζει θα καταλάβετε πως, ακόμη και αν δεν κοιτάς την τηλεόραση, σε τραβάει από το... αυτί να την προσέξεις καθώς, μουσικό χαλί της διαφήμισης είναι ο "Ζορμπάς" του Μίκη Θεοδωράκη. Μια μουσική γεμάτη ενέργεια, ρυθμό και φυσικά... Ελλάδα! 

Η πρώτη μου κίνηση μόλις τελείωσε το spot ήταν να δω στο διαδίκτυο, αν όντως η αρχική διαφήμιση είναι με την ίδια μουσική στο background ή απλώς έγινε η κατάλληλη επεξεργασία για το ελληνικό κοινό. Κι όμως φίλες και φίλοι... Όχι μόνο στην πασίγνωστη εταιρία ζυμαρικών επέλεξαν αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι να επενδύσει την πανάκριβη καμπάνια τους (δεν λες και φθηνό πρωταγωνιστή τον Ελβετό τενίστα), αλλά και επίσημα μέσω του καναλιού της στο YouTube, η εταιρία εξηγεί τι την οδήγησε στην επιλογή αυτού του τραγουδιού. 


"Γεια, (πρόκειται για απάντηση σε ερώτηση θεατή σχετικά με την επιλογή ελληνικής μουσικής για Ιταλό σεφ) την πρώτη φορά που παρακολουθήσαμε τη διαφήμιση με αυτό το τραγούδι, το οποίο είναι ιδιαίτερα χαρούμενο, συναρπαστικό και αισιόδοξο, νιώσαμε αμέσως πως ήταν το σωστό. Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε το γιατί, αλλά αισθανθήκαμε πως μεταφέρουμε τη χαρά, την ενέργεια και τον ρυθμό που χρειαζόμασταν. 

Στο τέλος, αντιληφθήκαμε πως με αυτή τη διαφήμιση και αυτή τη μουσική είχαμε πετύχει να παρουσιάσουμε όλα αυτά που θέλαμε να είναι (το αποτέλεσμα) και να πούμε. Μια παγκόσμια καμπάνια που θα οδηγείται από το ιταλικό πνεύμα και τη μεσογειακή έμπνευση." 

Στην αιτιολόγηση λοιπόν της Barilla εγώ θέλω να προσθέσω και τον απώτερο σκοπό αυτής της ζεύξης,ο οποίος δε διατυπώθηκε από τον,κατά τα άλλα, λαλίστατο Social Media Expert της εταιρίας. Έχοντας γνώση της απήχησης που έχει η συγκεκριμένη μουσική σε ολόκληρο τον κόσμο (σε οποιαδήποτε χώρα του εξωτερικού έχει ανοίξει ελληνικό εστιατόριο, η ονομασία της είναι κατά 99.9% "Ζορμπάς"), θέλησαν να περάσουν στον μέσο θεατή την ταύτιση της κλασικότητας της μουσικής, με τη συγκεκριμένη μάρκα ζυμαρικών. 

Εδώ στη διετία 2005-2007 το είχε καταφέρει ο ΟΤΕ με τα τραγούδια του Χατζηγιάννη και όπου ακούγαμε τον Κύπριο τραγουδιστή νομίζαμε ότι θα σκάσει πακέτο προσφοράς τηλέφωνο με internet από δίπλα, δε θα το καταφέρει η Barilla? Που στο κάτω κάτω συνδυάζει μέσα σε 2 λεπτά, αθλητισμό (Roger Federer), μαγειρική (προϊόν - Davide Oldani (chef)) και μουσική (Ζορμπάς); 


Think about it... 

Αυτά! 

Πάω να φτιάξω μια μακαρονάδα τώρα γιατί πείνασα...

Γιώργος Αναγνώστου

Related

What's hot? 2919539270407484219

Δημοσίευση σχολίου

Έχετε άποψη; Μοιραστείτε τη μαζί μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχόλια με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται.

emo-but-icon

Recent Posts Widget

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Συνεντευξη Ευας Καϊλη

Συνεντευξη Ευας Καϊλη
"Η Ελλάδα είναι αρνητική απέναντι στην καινοτομία"

FACEBOOK

TWITTER

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSFEED ΜΑΣ

item