Η That Gorilla Brand δεν είναι απλά μία εταιρεία ρούχων

ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΜΑΝΤΖΟΥ  Από μία εταιρεία ρούχων η ελάχιστη απαίτηση που έχεις σαν απλός καταναλωτής είναι η ποιότητά τους. Πολλές φορές είναι κα...

ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΜΑΝΤΖΟΥ 

Από μία εταιρεία ρούχων η ελάχιστη απαίτηση που έχεις σαν απλός καταναλωτής είναι η ποιότητά τους. Πολλές φορές είναι και η μόνη. Σπάνια ωστόσο πάει το μυαλό σου στο αν και τι πραγματικά μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα fashion brand ώστε να το επιζητήσεις.

Η That Gorilla Brand υπέπεσε στην αντίληψή μου πριν από μερικούς μήνες από άτομο του περιβάλλοντός μου και άλλαξε τελείως την κοσμοθεωρία μου όσον αφορά στο εμπόριο ρούχων αλλά και την αγορά εν γένει.

Για την ποιότητα των ρούχων δεν θα πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία. Δικοί μου άνθρωποι και προσφάτως και εγώ έχουμε προμηθευτεί από μπλούζες μέχρι μαγιό και καπέλα. Η ελάχιστη απαίτηση καλύφθηκε και με το παραπάνω. Το βαθύτερο νόημα ωστόσο, πιστέψτε με, δεν βρίσκεται εκεί.

Αυτό που κάνει την TGB να ξεχωρίζει και αυτό που γοήτευσε κι εμένα στο άκουσμά της είναι η βασική της αποστολή. Βασιζόμενη στη μοναδικότητα, την ποιότητα και το design πάνω από το κέρδος, σκοπεύει να δημιουργήσει ένα θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, χωρίς να ξεχνά την σπουδαιότητα του να προσφέρεις. Εστιάζοντας στο συναρπαστικό και ευγενικό γορίλα του λογοτύπου και του ονόματός της, η TGB υιοθετεί τρία βασικά χαρακτηριστικά αυτού του πλάσματος για να εδραιώσει τρείς καθοδηγητικές αξίες στην καρδιά όλων όσων κάνει: Δύναμη, Αγάπη και Αφοσίωση

Πάνω σε αυτό το τρίπτυχο, η TGB λειτουργεί με σκοπό φιλανθρωπικό, καθώς δωρίζει 2€ από κάθε είδος που πουλά στο φιλανθρωπικό οργανισμό The Gorilla Organization, ο οποίος συμβάλλει στη διαδικασία διατήρησης της κοινότητας, που είναι η πιο επιτυχημένη μέθοδος για την προστασία των γοριλών. Παράλληλα, κάθε χρόνο επιλέγεται ένα σχέδιο απ’ όλη τη συλλογή σε γυναικείο, ανδρικό και παιδικό, του οποίου το 100% των εσόδων δωρίζεται σε αυτό το μοναδικό σκοπό.

Συνάντησα από κοντά τους ανθρώπους της εταιρείας σε μία υπέροχη εκδήλωση στον πολυχώρο SOLID του Ψυχικού στις 9 Μαρτίου, όπου η TGB με τίμησε με την πρόσκλησή της. Άκουσα από τα χείλη των ίδιων τη σπουδαιότητα αυτής της αποστολής, είδα στα μάτια τους την ειλικρίνεια και τη συγκίνηση με την οποία περιβάλλουν την προσπάθεια την οποία καταβάλλουν και επιβεβαίωσα μέσα μου ότι η That Gorilla Brand είναι όντως κάτι μεγαλύτερο από ένα fashion brand.

Για να ξέρετε και τυπικά περί τίνος πρόκειται, η That Gorilla Brand δημιουργήθηκε το 2018 και αποτελεί μία επωνυμία που προέρχεται και εδρεύει στην Ελλάδα ενώ οι συλλογές της βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Διαθέτει μια premium streetwear γκάμα σε ρούχα και μαγιό για άντρες, γυναίκες και παιδιά.

Τα ρούχα και αξεσουάρ της TGB μπορεί κανείς να τα ανακαλύψει σε διάφορα σημεία ανά την Ελλάδα, όπως στο Tatoi Tennis Club στην Αθήνα, στο κατάστημα Milkshakes and Dreams στο Golden Hall, αλλά και στα ξενοδοχεία Costa Navarino στην Πελοπόννησο, στο Sani Marina στη Χαλκιδική, στο Katikies Kirini Hotel στη Σαντορίνη, στο Nikki Beach Resort and Spa στη Σαντορίνη, αλλά και στο Katikies στη Μύκονο. 

Η παρουσία της διευρύνεται και εκτός συνόρων σε παγκόσμιους προορισμούς όπως στο The Alpina Gstaad Hotel στην Ελβετία, στο Intercontinental Danang Sun Peninsula Resort στο Βιετνάμ, σε καταστήματα στη Νέα Υόρκη, στο Σικάγο, στο Λονδίνο, στο Άμστερνταμ και στο Quebec του Καναδά. Τον προηγούμενο μήνα μάλιστα συμμετείχε και στο Fashion Week στη Νέα Υόρκη! Επιπλέον, συμμετείχε πέρυσι στο trade show (Liberty Fairs) στο Las Vegas και φέτος το καλοκαίρι θα λάβει μέρος και στα αντίστοιχα στην Κοπεγχάγη (Ciff). 

Διατίθενται και online σε διάφορες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, όπως στο Wolf & Badger, στο Zalando, στο The Guild, στο About You κα.

Η αποστολή της That Gorilla Brand δεν είναι αποκλειστικά δική της. Είναι και δική μας. Εκείνη μας ανοίγει την πόρτα κι εμείς καλούμαστε να βάλουμε τον δικό μας λίθο στην προσπάθεια για την προστασία και τη διατήρηση των γοριλών, ντύνοντας παράλληλα και τους εαυτούς μας με ποιοτικό ρουχισμό.

Μάριος Μάντζος



Related

That Gorilla Brand 5892907482460558233

Δημοσίευση σχολίου

Έχετε άποψη; Μοιραστείτε τη μαζί μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχόλια με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται.

emo-but-icon

Recent Posts Widget

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΡΘΡΟ JUDITH VORBACH

ΑΡΘΡΟ JUDITH VORBACH
"Μια κοινωνική ταξινομία για τις βιώσιμες επενδύσεις"

FACEBOOK

TWITTER

item