SPOILER ALERT! Αγνοήστε την πρόσκληση για το "The Bachelor"

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Χ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ  Τα τελευταία τρία -τουλάχιστον- χρόνια, πάντα τέτοια εποχή, κοντά στις εορτές, μια ελληνική ταινία...


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Χ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ 

Τα τελευταία τρία -τουλάχιστον- χρόνια, πάντα τέτοια εποχή, κοντά στις εορτές, μια ελληνική ταινία έκανε την εμφάνισή της στους κινηματογράφους, με σκοπό το μέγιστο δυνατό κέρδος από τα εισιτήρια. Το 2014 ήταν το "Από Έρωτα" του Θοδωρή Αθερίδη, μια διόλου άσχημη προσπάθεια, το 2015 ήταν το "Ένας Άλλος Κόσμος" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και φέτος, εκτός από το "Τέλειοι Ξένοι" του Θοδωρή Αθερίδη που θα προβάλεται στις αίθουσες από 15 Δεκέμβρη, υπάρχει και το "The Bachelor", της γνωστής, από σειρές της στην τηλεόραση, σεναριογράφου Ρένας Ρίγγα. 

Προσωπικά, είμαι πιστός ακόλουθος του κινηματογράφου, γενικότερα και, ειδικά, του ελληνικού σινεμά, μιας και θέλω να γίνονται παραγωγές στη χώρα μας και, γιατί όχι, να προωθούνται και στο εξωτερικό. Ωστόσο, με την τελευταία ταινία, ένιωσα, ως θεατής, εντελώς "θύμα". 

Αρχικά, ας δούμε την... πλοκή της ταινίας. Παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη (Κατερίνα Γερονικολού) ενός διάσημου καρδιοχειρουργού (Γιάννης Ζουγανέλης) είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη (Γιάννης Τσιμιτσέλης) με τον οποίο είναι ερωτευμένη. Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους (Αποστόλης Τότσικας - Θανάσης Βισκαδουράκης - Νίκος Βουρλιώτης) που είχε καιρό να συναντήσει. Πάνω - κάτω, η ταινία διαπραγματεύεται το τι μπορεί να γίνει σε ένα πάρτι εργένηδων και σε τι επίπεδο μπορεί να δοκιμαστεί μια σχέση πριν καταλήξει σε γάμο. 

Το... ζουμί ξεκινάει από το θέμα κιόλας της ταινίας, το οποίο είναι επικίνδυνα εμπνευσμένο από τη γνωστή τριλογία κωμωδιών "The Hangover". Ωστόσο, όσο κυλάει η ταινία, φαίνεται πως είναι μια κακή, φθηνή αντιγραφή του εν λόγω έργου. Χτισμένο πάνω σε όμοιους χαρακτήρες, με μοναδική αλλαγή την ενεργή συμμετοχή της Ελληνίδας μάνας στο όλο θέμα, το "The Bachelor" δείχνει με κάθε τρόπο, το πόσο έχει στερέψει η κάνουλα της έμπνευσης αυτών που μπορούν να δημιουργήσουν κάτι αξιόλογο για τον κινηματογράφο. Ή, για να το θέσω λιγότερο αυστηρά, επιχειρεί να προσαρμόσει ένα πετυχημένο αμερικανικό project στα ελληνικά δεδομένα με πλήρη αποτυχία. 

Το μεγαλύτερο μέρος της κωμωδίας βασίζεται σε χιούμορ το οποίο είναι από ανύπαρκτο έως σαχλό και έναν πρωταγωνιστή (Γιάννη Τσιμιτσέλη) να υποδύεται, για ακόμη μια φορά, τον ίδιο του τον εαυτό όπως και σε κάθε άλλη σειρά ή ταινία που έχει παίξει. Παράλληλα, για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της προχειρότητας, η σκηνή με το διαλυμένο, εξαιτίας της επιρροής του αλκοόλ στους 4 φίλους, σπίτι είναι τόσο κακή αντιγραφή του  "The Hangover",  που, από τη μια, στην αρχική ταινία υπάρχει μια αληθινή τίγρης μέσα στο δωμάτιο η οποία προκαλεί αναστάτωση στους παρευρισκόμενους, ενώ από την άλλη, στο Bachelor, ένας εκ των φίλων φοράει στολή τίγρη και περιφέρεται στο χώρο.... Speechless, που θα λέγανε και στο χωριό μου. 

Κλείνοντας, να τονίσω πως δεν έχω προσωπικά θέματα με κανέναν από τους συντελεστές της ταινίας, απλά θεωρώ μέγιστη κοροϊδία το γεγονός πως ενώ μπαίνεις στη διαδικασία να κάνεις μια παραγωγή ταινίας εν έτη 2016, με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα να έχει πιάσει πάτο, να παρουσιάζεις ένα αποτέλεσμα το οποίο είναι πιο κακόγουστο και από τηλεοπτική σειρά που έχει κοπεί στα δυο πρώτα επεισόδια. Ας μας πείσει κάποια στιγμή ο Έλληνας καλλιτέχνης - δημιουργός ότι αξίζει να δώσουμε ένα κομμάτι χρημάτων για να στηρίξουμε το έργο του, όχι μόνο γιατί είναι ελληνικό, αλλά γιατί έχει να μας δώσει κάτι παραπάνω από την τσαλαπατημένη ποιότητα της εγχώριας ιδιωτικής και δημόσιας τηλεόρασης.

Υ.Γ.: Και προφανώς, δεν αρκεί πάντα ένας ηθοποιός του στυλ του Γιάννη Ζουγανέλη για να σώσει την κατάσταση. 

Γιώργος Αναγνώστου

Related

What's hot? 6542774267221986715

Δημοσίευση σχολίου

Έχετε άποψη; Μοιραστείτε τη μαζί μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχόλια με υβριστικό και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται.

emo-but-icon

Recent Posts Widget

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΡΘΡΟ ΜΑΝΩΛΗ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ HERBERT DORFMANN

ΑΡΘΡΟ ΜΑΝΩΛΗ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ HERBERT DORFMANN
"Ο πρωτογενής τομέας είναι η λύση, όχι το πρόβλημα"

FACEBOOK

TWITTER

item